Goddag!

Kom ganska nyss upp från badkaret.
Har badat badkar och lyssnat musik.
Skööönt!

Igår vid 08.10 åkte jag till luleå.
När jag kommer dit far jag och mamma och shoppar.
Och vi shoppar hur mycket som helst.
Jag slösade nästan 5000kr, så nu känner jag mig rätt så pank.
Men tur så får jag mer pengar strax.
Det var roligt å härligt å vara i luleå.

Kommer slänga in bilder snart!

Sen vid fem-tiden åkte vi hem.
Och när jag kommer hem umgås jag med Henta och Gabba.
Vi kollade idol och bara pratade, nice!

Och denna dag började med att jag vaknade upp hos Victor.
Åkte hem, fixade mig lite smått och sen gick jag till skolan och käka lunch med Henta.
Och ja nu sitter jag här, fårse vad man gör nu.

Kommentarer
H / 2010-09-23 @ 15:37:09

tack för igår, det var skönt att prata med er. Och kul såklart <3

Jennifer / 2010-09-23 @ 21:17:37

Tack du :)



Snygg röv du har idag ;) Haha sött :D MAHAHAHA...


Amanda / 2010-09-23 @ 22:34:34

åh, du skulle hört av dig ju ! :D


Gabriella / 2010-09-24 @ 13:07:59

sv: Aw, spank you! :-D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback