Har tråkigt..

SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel?: Nej
2. är du lycklig?: definiera lycklig?
3. är du uttråkad?: Ja, därför gör jag detta test..
4. är du ledsen?: Njääh!
5. är du italienare?: Neop
6. är du cooling?: huh, ja?

SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nja, ibland ;-D
2. har du någon gång blivit sårad?: Det har väl alla?
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ja
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: minns ej?
5. har du strulat med någon under de två senaste veckorna?: bara strulat med min pojkvän, he he..
6. gillar du någon just nu?: Nepp jag älskar!

SENASTE
1. telefonsamtalet du fick? Victor, annars ringde jag Johanna ;D
2. personerna/personen du var med?: Hanna och Julia i skolan.
3. roligaste grejen som hänt?: Nå de måste ju vara att jossakoooo -piiip-
4. personen du smsade: Johanna
5. du tillbringade natten med? Helt ensam i denna säng...
6. du kramade?: Min älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback