Home sweeeeeeeeet home

Ja hemlisen...
vaar att jag åkte hem till pajala!

Fyfan nu är jag hemmmaaaaaaaaaaaaaaa.
Fyfan så jävla sköööönt de är.

Halv fyra åkte jag till överkalix till hanna och satt där till sju.
Sen åkte bussen därifrån hit.
Vi har skrattat och spelat kort och till och med kollat lite film på bussen.
Denna dag har jag gjort mycket ändå.

Men nu är jag hemma och de här känns bra!
Imorgon ska jag tillochmed besöka skolan, haha tänka sig?
Ska fara och träffa Henta iaf, kolla läget där i skolan å sånt.

De är ju flera månader sedan jag avr in dit senast.
Ne nu ska jag packa upp och sedan fara till min älskade Victor!
Hörs kanske senare, eller imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback