Tänkte bara slänga in detta


Hösten!
De som är bra med hösten är alla fina färger.
Mysigt där ute, och man vill bara gå ut och gå för att känna kallare luft.
Det är mörkare ute och man blir på myshumör hela tiden.

Kalix!
Denna kommer få vara på både plus och minus sidan.
De som är bra, är utbildningen frisör.
Man lär känna nytt folk, och lära sig lite hur de är att bo utan mamma och pappa.
Att klara sig själv den mesta delen av året.

Spotify!
Hur härligt är de inte att bara lyssna musik ibland.
Slänga ihop en spellista och sedan bara låta den gå.
Hitta ny musik och dela med sig av de.

Kalix!
De som är dåligt är ju att de är så långt bort från pajala.
Man saknar sina vänner och sin familj.
Och jag saknar min älskade pojkvän nå förjävulskt!
Finns inte så mycket att göra nu här i början.

Skolan börjar 08.00!
Okej jag vet att de är inte så jätte stor skillnad från 08.40
Men man känner verkligen av det, tänk man kan sova 40 min extra.
Det är ju nästan en hel timme.

Gå om första året på gymnasiet!
Det känns ganska surt ändå.
Att behöva gå ett helt år extra skola.
Men de är ju de här jag vill göra så får nog pinas.
Som tur är, så är detta år slappt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback