7 April 2011

När jag kom hem från skolan tvättade jag lite kläder.
Sen låg jag i sängen och kollade OTH och slumrade in.
Vaknade halv sju, sov ett ganska bra tag ändå.

Nu ska jag snart gå förbi Hanna en sväng.
Måste bara diska först så jag slipper göra de imorn på morgonen.
För imorgon åker jag hem, och gaaaaah de känns skönt!

Idag på idrotten så klättrade vi på en sån där klättervägg i vattnet.
Och de var skit roligt, först kom vi inte ens upp på första typ.
Så sa våran idrottslärare "den som kommer högst upp får en glass"
Och då kämpade jag som en jude och kom högst upp.
Fan så tungt det var men jag klarade det!

Dock tog jag inte en glass för vi åt glass igår efter vi tränat.
Så jag tog lite choklad saker ist haha.

Våran glass igår och en bild jag målat på bilden:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback