Godmorgon!

Nu är det redan augusti, och de känns inte bra.
För de är ett tecken på att skolan börjar snart.
Däremot ser jag fram emot luleåkalaset som är nu till helgen.

Det har varit lite dåligt med uppdatering här..
Och sen sist jag uppdaterade har jag jobbat, varit på bilbingo och hämtat ut kläder.
Även gjort massor av annat, men de är de jag kommer på just nu.
Bilbingot gick ju åt helvete, vann inte ett skit..
Och de var rikitgt skönt att hämta ut kläder.
Kände att de var ett tag sedan så jag var tvungen att skicka iväg en beställning.
Tänkte skicka iväg en till, men vi ska ju till luleå ihelg så där får jag shoppa.

Nu ska jag stiga upp och äta frukost och så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback