Nu säger jag godnatt för denna lördag kväll!

La mig just i sängen, har varit och snurrat ute på byn.
Har även jobbat idag från 1500-2200.

Nu ska jag slå igång en film tänkte jag, men vilken vet jag inte ännu.
Hatar att komma på en film, och jag har svårt för att slå igång en ny film.
Så oftast blir det alltid en gammal film som jag vet är bra.
För slår jag igång en ny och den suger så blir jag bara sur.
Och så blir jag ännu surare för att jag inte hittar någon annan film.
Därför känns det alltid bäst att ta en gammal bra film från första början haha.

Imorgon står de jobb på schemat som alla dagar framöver till på fredag.
Dock jobbar jag kväll imorn så börjar först 1700.

Nu känner jag att jag bara skriver massa skit.
Så godnatt med er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback