9 December 2011

Nu sitter jag här på salongen.
Har haft en klippkund idag, blev suveränt!

Vi har även fått våra kakor igår som vi beställt.
Vi säljer massa kakor till våran klassresa som vi ska ha och vet ni vad?!?!?
Jag har tappat bort lappen som de stof på vad alla skulle ha.
Så nu har jag alla kakor här och vet inte vart dom ska..
Hur dum är jag??

Ja jag får hoppas lösa detta..
Annars vet jag fan inte vad jag gör :/

Slutar väl snart skulel jag tro.
Och vid tre tiden ska vi till folketshus och träna inför lördag.
Se hur vi ska gå och sånt, hoppas de inte är allt för tjorvigt.
Annars kommer jag nog gå fel, tur så går jag dock med Hanna.

Därefter ska jag hem och fixa mig och sen smäller de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback