Godmorgon!

Har just fixat klart mig och nu sitter vi och lyssnar musik.
Så tänkte jag bloggar lite medans tiden ska gå lite.

Igår kom hanna förbi, hjälpte henne med en film som hon skulle göra.
Hon tog även med pepparkakorna och dom åt vi upp haha..
Därefter provade vi klänningarna som vi ska ha på lördag.

Flummade runt lite gjorde vi också.
Och sedan la vi oss och kollade film och sov.
Så denna natt har hanna sovit hos mig ;)

Nu ska vi gå till skolan.
Ska ha nå labb på morgonen, kolla hur vårat hårstrå ser ut och sånt.
Därefter har vi kundpass, jag hade en klippkund vad jag vet.
Och efter de händer de hur mycket som helst.
hinner nog uppdatera mer idag så hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback