15 Februari 2011

Det är riktigt kallt ute idag..
men ändå efter skolan gick vi in till stan och solade.
Gick in på willys och handlade lite också.

Nu har jag ätit lite smått och ska snart vidare till gymmet.
Och efter det ska vi simma lite!
Ska bli riktigt skönt.

Idag i skolan har vi bara klippt varandra och sånt.
Vissa färgade också håret men varken jag eller Julia gjorde det.
Så för oss var de bara klippning.
En helt okej dag!!

Sen har jag gått med på att vara Hannas modell.
Nu ångrar jag mig STORT..
Så veckan efter lovet ska jag bli sminkat och friserad och sedan fotograferad.
Herrejääääävel vad jävla skämmigt det kommer vara.
Förstå mig..!


Kommentarer
H / 2011-02-15 @ 17:05:09

ne :( hoja!!!! Men nästa gång gör jag det ;) heh. Noppe snoppe!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback