Plus och Minus


Vänner!
Tänk att dom alltid kan vara så roliga att vara med, haha..!
Ne men dom ska alltid vara på plus sidan, för vad gör man utan dom?
De är ju dom som ska få en att må bra, och finnas där.
Jag älskar då mina vänner!!

Praktik+Lov!
Det känns förjävla bra att inte behöva åka till kalix på tre veckor..
Ska bli spännade att ha praktik men ändå nervöst.
Så de ska ändå bli riktigt roligt ändå!

Klippa!
Det är så himla roligt att klippa!
Och de är så jävla ROLIGT..
Jag är glad över att jag valde frisör.


Kylan!
Nu har det varit otroligt kallt där ute!
Över -30 har det varit hela veckan..
Man håller ju på frysa röven av sig när man går där ute.

Skitsnack!
Ja den här rubriken får komma igen..
För jag är så less på folk som sitter och snackar skit om sina "vänner".
Och dagen efter skriver man att dom är de bästa som hänt en?
Vad är de för skit egentligen?!
Varför snacka skit om dom, om dom är de bästa?
Och varför säga massa om man inte menar de?

Redovisningar!
Det är de värsta jag vet!
Jag hatar att redovisa, jag förstår inte varför men jag gör det..
Jag hoppas de försvinner, för de vill jag verkligen.
Men de är verkligen de värsta jag vet på hela denna planet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback