Färdigstädat!

Nu har jag städat klart, har även packat klart.
Så imorgon behöver jag inte vakna så tidigt heller.

Väntar på att klockan ska bli fyra så vi kan fara och träna.
Och efter de ska vi fara och äta pizza inne i stan och även sola också.
Ska vara och köpa solskydd till tatueringen också, då kan jag börja sola ofta.
Och sen efter vi solat ska jag hem och duscha och sedan lägga mig å sova.

Kommer ju somna typ vid nio tiden säkert.
Och så behöver jag vakna först elva imorgon så något utvilad kommer jag vara.
Men de skulle inte förvåna mig om jag vaknar typ halv åtta eller så haha.

-Sliten som ett ägg!

Kommentarer
Jennifer / 2011-01-27 @ 20:42:40

Tack :) Det känns lite ovant men jag vänjer mig nog snart :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback