Godmorgon!

Fast jag har vaknat redan vid sju tiden.
Då Julia ringer och väcker mig!

Så gick jag till frisör och satt där och gjorde en frisyr.
Och jag hann klart, så nästa måndag behöver jag inte vara här.
Skönt då slipper jag sitta i töre i 50min..

Riktigt fint väder där ute också.
Vill ut och göra något, men tyvärr finns det inget att göra.
Hade vela sola men har inge solskydd till min tatuering och vill inte att den ska bli blek.
Så den idén sket ju sig, och något annat finns de inte att göra..

Hade varit skönt att träna faktiskt, men har ingen att träna med :(

Och på tal om träning, så har jag ingen träningsvärk.

Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Lägger jag mig somnar jag, men jag får väl ta risken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback