Måndag morgon..

Kom på att jag glömde göra dag nio igår.
Så då gör jag båda idag ist.

Dag 9 - något du är stolt över
Jag är stolt över allt möjligt.
Inget speciellt jag kommer på just nu iaf!

Dag 10 - låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad
Jadu jag har inga speciella låtar som jag lyssnar på just när jag är ledsen eller så.
men när jag är glad så lyssnar jag på låtar som tex.
Ja såna låtar man bara vill dansa av. Och när jag är ledsen så vill jag lyssna på lugna låtar.
Och såna där vart som sjunger långa toner och sånt, ja ni förstår deppmusik tex.


Och när ja är uttråkad lyssnar jag på likadan musik som när jag är glad.
Sånt man blir mer glad över. Och när jag är sur och förbannad vill jag lyssna på hög musik.
Gärna något där dom skriker lite extra också. Kan även lyssna på låtar med bra text.
Och dom kan vara antingen lugna eller skrikiga det spelar ingen roll.
Eller så kan de vara låtar med jätte mycket bas också.. några exempel.
Den första är dock inge bra just i början.. Och den är inte precis den nyaste, så ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback