21 Juli 2011

Dåligt med uppdatering här, jag vet!
Men har som inte riktigt haft tid, eller ork till att skriva.
Har jobbat 9-17 från tisdag till idag, och efter de har jag varit med mina tjejer och gjort massa.
Just nu är jag helt jävla död i mina ben och fötter, de gör förbannat ont i dom!
Så snart ska jag hoppa i duschen och efter de lägga mig i sängen och läsa lite teori.
Och förhoppningsvis somnar jag efter det, så de blir en tidig kväll för mig idag..

Anonym om Bilder från helgen! :
Åh det som ni drack du och henta såg gott ut, vad var det+?

Svar:
Det var en drink som heter Mamma muu, även kallad Rosa pantern också.
Dock körde vi bara med likör 43 mjölk, is och grenadin.
Man brukar ha i vodka också, men den smakar likadant oavsett.
Bara lite mer spritsmak om man har vodka i :)
En av mina favoritdrinkar faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback