Nu är pajala marknad över..

Dåligt med uppdatering såhär under maknaden.
Torsdag och Fredag kväll Jobbade jag och hela fredag på morgonen/dagen var jag med Nova.
Vi sprang runt på marknaden och sen åkte vi massa karuseller också haha.
Lördag var jag på begravning, sorgligt.

Lördagkväll slutade iaf jävligt bra, jag och henta hade svin kul!
Och söndag jobbade jag, något trött och sliten!

Efter de gick jag hem och la mig på soffan somnade vid sju och vaknade vid halv nio.
Sen hoppade jag dirket till sängen och där har jag sovit ända till 13.15
Så ungefär 18h har jag sovit, så nu kan jag säga att jag sovit ut haha.
Utvilad och återhämtad, ne inte riktigt ändå

Pajala Marknad 2011.07.09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback