Det är den om går vilse som finner dom nya vägarna.

Idag har jag stigit upp halv sju redan.
Och kvart i åtta var jag och Victor påväg mot kalix.
Just innan tio var vi där och gick upp till lägenheten en sväng.
Sedan körde han mig till busstation där nils-bertil och dom plockade upp mig.
Sen for vi vidare mot halkbanan, och där var vi i några timmar.

Det var faktiskt rätt så roligt, och man fick skratta en del.
Men nu är den också gjord så nu slipper jag tänka på de.

Efter de for jag och Victor på troca och tröck en pizza.
Och fyfan så gott det var, hade gärna tagit en till nu haha.
Sen åkte vi hem, var väl hemma vid fem-tiden.

Och nu sitter jag här och är superhungrig.
Så ska gå till köket och äta något gott!


Kommentarer
Lisa / 2011-06-21 @ 00:08:24

Synd att du inte gjorde på riktigt is, så mycke roligare :) Det fick vi göra, plus att det var lite nysnö på de så sjukt skoj :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback