23 Mars 2011

Nu har jag städat klart och gjort allt som skulle göras idag. Känns förbannat skönt att vara klar. Har aldrig städat så här noga som jag gjorde idag, jag dammsög allt och hängde ut mattorna och dammade dom och sen skurade jag och ja allt. Har nog aldrig städat så här mycket. Har även tvättat bort all smutstvätt, diskat och duschat. Duschade dock bara kroppen för nu när Hanna slutar skolan ska vi gå in till stan och sola.


Efter vi solat ska vi gå hem och äta och sånt och sen när maten smält ska vi fara och gymma. Efter gymmet ska vi bada och de ska bli förjävla skönt att simma och bara bada, jag älskar vattnet!


Nåväl nu ska jag packa väskan lite och så hörs vi senare..


Kommentarer
Gabriella / 2011-03-23 @ 18:17:08

vilken mysig bild!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback