fan va jag hatar rubrikerna!

Det var faktiskt riktigt skönt att träna, är helt slut i kroppen.
Ska hoppa i duschen och sen ska jag äta fil och flingor.

Därefter ska jag hoppa i sängen och kolla någon film eller så.
Så de blir nog inge mer uppdatering idag inte.

Godnatt :-*



Anonym
om Godmorgon!:

Jag ser att din almanacka bara går till den 28de du vet väl att mars har 31 dagar? :) hihi


Sv; hahahha oj de har jag inte ens märkt!
Orkar dock inte ändra nu när mars snart är slut men tack ändå :D


Kommentarer
Hentis / 2011-03-22 @ 21:07:02

haha, lägger mig i nu, men det kanske var för att Feb hade 28, som du svamlar då :D

Malvina / 2011-03-22 @ 21:26:10

Haha ja de måste ju vara något sådant ;)


Ko / 2011-03-23 @ 15:26:51

Men de är ju jaaag som var fräck och märkte de ;) ingen annan har märkt de men jag har ögon WTF! Nu ska jag supa gärnet här på hotellet och bara glassa ;P Tiihii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback