Goddagens!

Imorse försov jag mig haha.
Vaknade kl 0800 när hanna står utanför min dörr och knackar på.
Fixade mig snabbt och var i skolan 0820, så var riktigt snabb.
Hann äta frukost fixa håret sminka mig och sådant så.

Nåväl när jag väl kommer till skolan har vi bild.
Börjar måla en bild som vi ska göra och sen hade jag tid hos skolsköterskan.
Bara vanlig undersökning eller vad man nu ska säga så de gick snabbt.
Fick dock en tid hos skolläkaren den 16/5 för att kolla mitt knä.

Sen hade vi idrott, lite smått oseriöst men de är roligt!
Efter idrotten gick vi och åt en god mat i skolan.
Var bara kött och potatis men de var gott!

Och nu sitter jag här och ska kolla några avsnitt oth.
Senare ska vi dra in till stan och sola.
Måste även diska åååh jag hatar att diska, fan de värsta jag vet..!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback