Godnatten!

Nu ska jag strax hoppa i sängen.
Victor har varit så snäll med mig och stannat en till natt.
Men imorgon på morgonen skulle han åka.. :(

Nåväl idag har jag varit i skolan och vi har tränat inför imorn.
Dom har gjort frisyr och sminkning mig idag och imorn ska jag fotas.
Lite väl skämmigt kanske men fick en jätte trevlig grupp från media.

Efter skolan så somnade jag i Victors famn medans han kollade film.
Vaknade när filmen var slut och då lagade vi mat.
Och idag blev det körv å makkisar ;)

Därefter drog vi en liten snabbsväng på stan.
For och träffade Hannagirl en sväng och sen hem igen.

Har suttit och myst, ätit popcorn, spelat kort och ja allt.
Nu ska vi kolla film äta fil och flingor med sylt och banan och sedan sova.
Godnatt allihopa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback