26 Maj 2011

Ja idag har jag varit bäst i världen, ja idag igen tänker ni då..
Men så är de när man är de varje dag man kan bara inte rå för de.
ihihihiihihihihihihihihihihiihihihi..

Jag och henriikkafuckingkarlsson börjar bli lite uttråkade faktiskt.
därför uppdaterar både hon och jag såna här cp-inlägg..
Vi har inte gjort så speciellt mycket idag.
Var till skolan och hjälpte henne med sånt som hon har svårt med.
Ni vet jag är ju bäst på allt, och hon kan ju ingenting den där kvinnan!
och ändå är hon ju så mycket "äldre" och "kunnigare" men vem är de som hjälper vem?
eh eh eh.. Ne okej nu ska jag sluta vara helt jobbig här och skriva massa bajs...

Hörs när jag har något bättre att komma med! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback