28 Maj 2011

Igår for jag och hjälpte Johanna att färga hennes löshår.
Sedan for vi och åt på smedjan och gled bil.
For också förbi Hanna och klippte henne och Julia, och julia klippte mig.
Dock syns de inte mycket men lite tog hon. Hon får väl klippa mig igen snart haha.

Sen efter de gick jag en bit med Hanna och sedan plockade Gabba och Johanna upp mig.
Och kvällen slutade med att vi gled omkring.

Vid två tiden var jag hemma och då började jag och Victor kolla en serie.
Ganska bra serie men nu finns de inge mer avsnitt, men de kommer väl.

Har nyss fixat mig och gjort mig klar för jobbet ikväll 1930-0200.
Kommer nog vara riktigt slitet att jobba men de ska nog gå bra ändå.
Har dock varit på dåligt humör hela morgonen så man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback