Onsdag kväll!

Ligger och kollar tv, det är doomsday i sexan.
Men den slutar nog snart skulle jag tro.

Just nu är de reklam så kollar runt lite här på datorn.

Kom på att tänka på en sak, igår när Hanna ringde mig lät det så här:

Hanna -kom och öppna, jag står utanför
Jag -Jo gör så!
Hanna -haha kom och öppna jag står utanför din dörr.

Och ja sen sa vi nå mer innan jag väl gick och öppna dörren.
Ja ibland är jag helt jävla borta när jag sover och folk ringer mig.
Jag kan prata hur länge som helst och sen när jag lägger på vaknar jag.
Och självklart fattar jag ingenting, och minns inget jag har sagt.

Och ibland kan jag säga massa konstiga saker som inte ens hör till.
Nu börjar dock filmen igen så ska kika klart den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback