Full rulle hela dagen lång!

Idag har det hänt massor av saker.
Så jag tänkte ta och skriva ner hela min dag.
Den som inte bryr eller orkar läsa kan ju skippa detta inlägg..

Morgonen började med idrott vilket var bad. Först simmade vi längder, därefter trampade vi vatten och livräddade. Fixade mig lite smått och gick hem, lämnade väskan och gick mot frisör. Hade utvecklingssamtal och där sa vi väl inte så mycket. Åt lunch i skolan, tacos mums så gott det var! Och därefter hade vi personlig försäljning. Presenterade en produkt/sak, vi valde volumemini. Eller hur fan det nu stavas, och efter det svenska prov. Gick suveränt på de iaf, och sedan gick jag hem.

När jag väl kom hem gjorde jag inte så mycket, JuliaV kom förbi. Vi dillade lite skit och kollade runt på lite saker, och sedan åt jag middag. Efter de slängde jag i en tvätt och gick vidare mot hanna. Vi bakade pepparkakor, riktigt snygga blev dom också!! Blev rätt många också, och vi var riktigt fiffiga. Sen gick vi vidare till elevhemmet där Linea, Linnea, Ira, Sofia och Rebecca satt. Fikade lite och pratade massa.

Och nu sitter jag här hemma och ska väl hoppa i sängen.
Börjar först 1210 imorn men orkar inte sova så länge på morgonen.
Tänkte ta och städa och sånt, ja you know!


Bild av @Linea Henell


»Komma ihåg:
Dag 1

Kommentarer
Julia / 2011-12-01 @ 08:09:20

jag tror jag förstår vad dag 1 betyder ;) har jag rätt?? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback