12 Oktober 2011

God eftermiddag allihopa!
Denna dag har gått riktigt snabbt och ändå har jag gjort ganska mycket.
Började morgonen med idrott vilket var skoljoggen, fick skavsår dessutom!
Så jag fick åka packa påväg tillbaka med min lärare HAHAHAHA...
Sen for jag hem somnade och vaknade halv tolv.
Gick till skolan för att skriva prov i personlig försäljning/service, tror de gick bra.
Kändes så iaf, och svarade på alla frågor så jag tror de blev bra resultat.

Efter de hade jag svenska då vi börjat läsa en bok och svarat på frågor.
Redovisade även om min gud, vilket var Hades och mer än så är det inte.

Nu sitter jag här och drack just ett glas fil, orkade inte göra middag direkt.
Men på en stund ska jag steka kött och äta det med potatissallad mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback