26 Oktober 2011

Idag har jag tyvärr inte hunnit med någon uppdatering!
Dagen började med teori på idrotten, där efter satt vi och pluggade jag och Julia.k
Och sedan 12.10 hade vi personlig försäljning och efter det svenska.
Idag har vi pluggat hur mycket som helst känns det som!

Nåväl efter svenskan går vi upp till frisör och hämtar våra kryddor och de.
Och sedan går jag och Julia.v hem till mig och sitter lite.
Sen bär det av mot stan.

Och inne i stan har vi kollat i många olika affärer.
Jag fick med mig lösnaglar och nya lösögonfransar.
Vi har även ätit en toast på myggan, vilket var riktigt gott!
Haha blev svin mätt men ändå gick vi till willys och köpte godis sen haha..

Och efter de blir de lite film hemma hos Julia.
Ja och lite allt möjligt också.

Nu sitter jag här hemma och har pluggat lite inför provet imorn.
Mer än så har jag väl inte att skriva om denna dag!
Den har iaf gått hur snabbt som helst, och även varit en väldigt trevlig dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback