Anyone who thinks this is more than you can handle, is less than the kind of person you need in your life.

Just nu sitter jag och väntar på min tvätt.
Har väntat sen kl 10.00 imorse att de skulle bli ledigt men nej.
De var inte ledigt nu heller men slängde i en ändå, blev så jävla irriterad!
Och sen var de bara i torkskåpet och hängde kläder så den verkade inte behöva tvättmaskinen.
Och jag måste verkligen tvätta de jag nu slängde i så skiter i om den blir arg.

Har städat och sånt idag, gjort lite små fix här och där.
Mer än så har jag väl inte gjort, förutom provet i kultur och-stilhistoria i skolan.
Och de provet gick väl sådär, får väl iaf G skulle jag tro!

Nu ska jag slå igång en film och vänta tills mina kläder är klara.
Vilket är om en timme, fan jag är trött!
skulle kunna sova nu men de går ju inte.
Måste ju ta dom där förbaskade kläderna ur maskinen så dom torkar.

Ja de här blev mest gnäll.
Så vi avslutar väl här!

Kommentarer
henta / 2011-10-28 @ 10:28:47

Men vafan, det var ett jävla tjat om tvätten :D hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback