Goddagens allihopa!

Denna dag har varit hur lätt och skön som helst.
De enda jobbiga var att stiga upp så tidigt.
Nåväl kl 0800 for vi upp till salongen och kollade film.
Vi kollade "de ofrivilliga", det är en svensk film.
Helt ärligt kollade jag inte så speciellt mycket, men lite då och då.
Sen efter filmen slutat så satte vi oss och pratade om filmen.
Och därefter fick vi sluta, jag och Hanna gick dock och åt i skolan och sen till mig.
Vi satt och spelade kort och flumma lite, jag har även gjort mitt IV-arbete klart.
Skönt, slipper jag tänka på den nåmer.

Jag har även varit duktig och städat.
Ska springa ner till tvätten och kolla om de är ledigt.
Och är det de, då slänger jag i en maskin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback