16 September 2011

Idag har det varit nervositet och spänning!
Det började med att jag kom till skolan och Julia säger åt mig att jag har en permanent...!!
Fick lite halvpanik och började fundera sist jag rullat permanent, och de var länge sedan.
Men när jag väl satte igång så gick det bra, och resultatet blev super bra.
Det var lite svårt när längderna är olika men jag klarade det!
Och jag är super nöjd över mig själv!!!!

Nu är jag klar och måste åka med halv fyra bussen först.
Så jag är hemma först i pajala halv sju någongång.

Nu ska jag sluta denna dag på frisör för denna vecka.
Efter en helt okej vecka, om inte till och med mer än okej.
Jag är nöjd, och jag har lärt mig massor idag!


Kommentarer
Julia / 2011-09-16 @ 15:11:23

duktiga du! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback