En ny bloggdesign och en rolig historia!!

Nu har jag gjort om min blogg lite smått, var så jävla less på den andra designen. Så nu är det lite nytt här i bloggen iaf, ska fixa lite små saker bara men annars får den se ut så här ett tag. Enkelt och inge bajs som man bara blir less på, och blir jag less på den här är de lätt att fixa något nytt i headern bara. Denna dag har varit en lite rolig dag faktiskt och varför ska jag ta och berätta för er nu hörrni;

Det började med att 0620 hoppade jag på bussen i Pajala, och i början satt jag framför datorn och kikade runt lite men efter en liten stund blev jag trött och tänkte lika jag sover en stund. Jag somnade efter korpis iaf och så vaknade jag lite då och då av att handen hade domnat bort och sånt. Sista gången jag vaknar iaf är då jag tittar ut genom fönstret och denna tanke är i min skalle "varför svänger vi så här? vart fan är vi nu då? ne de här känner jag inte igen".. För det var massvis med industri saker och de kände jag verkligen inte igen och sen ser jag där en stor skylt där det står "VÄLKOMMEN TILL RÅNEÅ" och då kände jag hur jag började få lite små panik. Men jag satt kvar helt lung och still där i stolen och skrev sms till mamma att kolla busstiderna från luleå-kalix. Det gjorde hon och tillslut hoppar jag av bussen då i luleå och inte i töre vart jag egentligen skulle hoppat av. Busschauffören kollar jätte konstigt på mig som att han skulle tänka "vafan hon skulle ju av i töre, inte i luleå". Då tror han säkert att jag inte ville betala hela vägen eller typ ja, vad vet jag men han kollade iaf väldigt mycket när jag gick fram och tillbaka där. Och sen fick jag sitta där i en timme innan bussen kom som jag sedan hoppade på mot kalix!

Jag var framme i kalix ungefär 1220 så det tog mig 6h att ta mig till kalix från pajala..

Ja jag satt för mig själv och skrattade hur länge som helst!
Men nu har jag lärt mig att man inte ska sova allt för länge på bussen hahahaha...

Kommentarer
Ko / 2011-09-08 @ 18:10:43

Hur fasen kunde du missa sötnos! Hoja de är ju typ de värsta med att somna i bussen därför sover man LÄTT på bussen och inte tungt ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback