22 Augusti 2012

Igår jobbade jag klart för denna sommar, och det känns underbart! Nu ska jag vara ledig denna sista vecka, blir ledig iaf fyra dagar haha.. Jobbar på lördag på eldfesten, men det gör ingenting. Och sen på söndag blir det att åka till kalix. Hela sommaren är slut redan, och vad har jag gjort egentligen? Ingenting.. Börjar nu sista året på gymnasiet, känns ju lite jobbigt. Har ju som redan gått tre år gymnasium, och så har jag ändå ett år kvar! Äh detta kommer nog bli det bästa året av alla dessa fyra år på gymnasium. Ska bli roligt att börja med vårat projektarbete. Men allt det andra ser jag inte fram emot, svenska och sånt jobbigt jävla skit. Det hade jag mer än gärna skippat!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback