6 Augusti 2012

Helgen har varit suverän! Utgång både fredag och lördag, dock såg vi inga artister men äh, vi hade super roligt iaf. Åkte bara en karusell också, och det var virvelvinden. Tänkte åka den andra jätte höga men det var så lång kö så det hann vi inte med. Var på stan en sväng också men det enda jag fick med mig hem var ett par jeans två tröjor och en ny foundation. Slänger in bilder imorgon från helgen. Har nyligen slutat jobba och nu sitter jag här och funderar på vilken film jag ska se. Någon som har ett förslag?
 

Kommentarer
Anonym / 2012-08-07 @ 01:09:56

The Vow, We bought a zoo , A thousand words , project X , Bad ass , Barely legal, Jack and Jill , One for the money , Edwin boyd , The dictator, Jump street .. En del nyare filmer :)

Svar: Tack så mycket, ska nog kika någon av dessa inatt :D Har sett några men inte alla :)
maalli.blogg.se

Anonym / 2012-08-08 @ 20:57:06

jag heter oxåååå malvina :D!

Svar: Vad roligt :D snyggaste namnet ever!!
maalli.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback