Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!

Idag kommer Linea hit, och vi ska hitta på massa roligt. Först ska vi börja med att käka på thai, dock tänkte jag först inte käka ute idag igen men eftersom mamma inte lagar mat åt mig så haha... Ja men iaf sen ska vi väl göra något roligt och sen hade vi tänkt fara å grilla någonstans och bara mysa ett litet gäng dåråååå. Ska väl fixa klart mig nu och göra mig redo, för jag är hungrig! Så direkt hon anländer till paha så ska vi jävla dra dirr å käka.
 
Idag känner jag mig busig, så som man alltid var i skolan förut. Det var ju då man gick i pajalaskola och inte var seriös en enda minut. På den här bilden skolkar vi garanterat och är allmänt busiga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback