16 December 2012

Det har varit tomt här ett bra tag nu, så nu kanske det är dags att uppdatera? Jag har iaf kommit hem från kalix för detta år. Återvänder först i Januari, och de känns skönt! Spenderade förra helgen i levi med ett härligt gäng och drack så mycket att hela min kropp gjorde ont på söndagen, även måndag och tisdag också haha.. Kom hem från kalix i tisdags och sen dess har jag mest bara legat hemma. Eller ja i fredags satt vi hemma hos Paloma och spelade spel och drack några glas vin, jag och mina härliga tjejer. For därefter till thai och fortsatte kvällen. De gjorde iaf så att gårdagen spenderades i sängen, dock inte på grund av desto mer bakis än lite ont i huvudet utan tant röd kom och hälsade på, som gjorde mig sängliggandes hela gårdagen. Vid tio på kvällen tog jag mig upp från sängen och for till min älskade kille. Och idag har det inte heller hänt mycket, jag har gjort knäck och kollat film. Jag ska försöka bli bättre på uppdateringen, jag lovar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback