20 Februari 2012

Här är det tomt, och har faktiskt inte alls tänkt på bloggen ihelg.
I fredags gled vi bara runt på byn och gjorde inte desto mer.
Lördagen for vi till ylläs för att åka slalom men de blev så dåligt väder.
Så något slalomåkande blev det inte.

När vi kom hem fixade vi oss lite smått bara och sen drack vi lite öl.
Kvällen slutade på Thai och efter de glev vi lite bil och sen for jag hem.
Var hemma redan vid tre tiden och var inte alls bakis på söndagen.

Och söndagen spenderande jag och Ville framför en massa filmer.
De var mysigt, och en helt skön söndag.

Denna dag har jag varit på praktik, mer har väl inte hänt.
Just nu är jag iaf tillbaka i kalix, och ska väl göra mig något att äta.
Därefter lägger jag väl mig i sängen eller något!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback