Godmorgon!!

Igår färgade jag Jessicas utväxt och gjorde foliéslingor.
Hann inte hem med tidiga så halv sju var jag hemma.
När jag kommer hem har mamma varit och hämtat pizza åt mig, och gott var de!
Efter vi ätit så färgade jag mammas hår och sen for jag ut.
Gled bara bil runt här i byn och mer än så hände det inte.

Har vaknat för en timme sedan och försöker kolla bigbrother men de går inte.
Internet är så segt så de vill inte fungera...

Här är Jessicas hår, snacka om att jag är avundsjuk!!


Kommentarer
Anonym / 2012-02-25 @ 17:37:42

hahah oj! visste inte att mitt hår var sådär långt :o

Malvina / 2012-02-25 @ 18:44:02

Haha, de är då jävligt långt!! ;D


Jennifer / 2012-02-26 @ 14:31:08

Jag är också avis på hennes hår :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback