23 Februari 2012

Godmorgon!
Sitter och försöker skriva uppsatsen på datorn.
Men de går inte så bra eftersom jag måste ha bilderna innan jag kan skriva.
Så efter jag slutat personlig försäljning och innan IVn börjar tänkte jag skriva lite där i skolan.
Så kan jag kanske göra klart de mesta redan idag.
För nästa vecka kommer de inte bli mycket pluggande.

Igår hemma hos Hanna pluggade vi lite och spelade kort.
Vi gick även till drugstore och vet ni vad?
Dom hade semlor!!!
Gott var de och vi bara pressa i oss dom.

Sen var Hanna snäll och gjorde fransk manikyr på mig ;)
(haha dom är lite snea och sånt men de de var bra gjort ändå, Tack Hanna)


Kommentarer
Emma / 2012-02-23 @ 21:45:19

Yo! :D



Var med och tävla om att bli dagens blogg!



Direktlänk: http://tomson.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html



Lycka till! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback