Take a walk with me



Denna dag har varit super skön!.. Vaknade dock tjugo i sex i morse och visste inte vad jag skulle göra, så jag åt frukost och sen började jag plugga blev dock inte så mycket. Men lite fick man ju gjort iaf! For även och handlade lite innan skolan, till nästa vecka så slipper jag göra de då. Därefter for jag till skolan vid 1200, hade personlig försäljning i typ 25min och sen fick vi sluta. For och gymmade efter de och de var skönt som bara den. Kommer dock ha träningsvärk imorn så de bara sjunger om de.. Slutade efter två just, så följde Julia upp en sväng innan hennes buss gick. Sen när hon for blev jag lite hurtig och började städa och diska, så nu är de rent här! Ska hoppa i duschen alldeles strax och sen väntar jag på min pojkvän att han ska komma tillbaka så vi kan äta lite mat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback