24 Juli 2012

Okej nu ska det bli skärpning! Har nog aldrig varit så här dålig på att uppdatera min blogg som denna sommar. Vet inte vad det är. men känner att jag inte har desto mer att bjuda på. Mina dagar ser inte så speciellt spännande ut. Känns som att denna sommar har gått hur fort som helst och det enda jag gjort är att jobba? Känns ju lite så där tråkigt att man inte som gjort något annat, inte har man badat heller. Och dom få gånger det har varit sol och fint väder ja då har man jobbat, jag har nog bara legat ute och solat en enda gång i sommar. Det var den gången jag låg där i fyra timmar och brände armarna och allt. Ja mer än så har jag inte "solat" solat.
 
Idag blir det också jobb, samma tid som igår 15-23. Och sen är jag äntligen ledig onsdag och sen jobbar jag torsdag och söndag. Skönt det, kanske man hinner göra något under dagen också. För nu när jag börjar kl 15 inte hinner jag göra något under dagen inte, ligger bara å väntar på att man ska börja jobba. Vilket suger pung eftersom hela dagen går då åt att göra ingenting än att jobba. Har nyss iaf både duschat och ätit, så nu ska jag gå ut och ta mig en cigg och sedan kanske göra något vettigt å plocka lite här i mitt rum? Hoja, klockan är redan ett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback