31 Juli 2012

Jaha nu var jag så där dålig på att uppdatera igen.. Men i söndags jobbade jag ända till 22 och sedan la jag mig i sängen och sov. Måndag morgon tänkte jag jobba 0800-1500 men så blev det inte. Kan väl ta å skriva det här också så ni alla nyfikna har något roligt att läsa. Jag tänkte då fara till jobbet men först tänkte jag bara vara förbi shell och köpa cigg, står där och väntar på att få handla. Får ont i magen och börjer mig lite ner och sen vaknar jag upp i någon gubbes famn, då har jag alltså svimmat och han har fångat upp mig. Tur var väl det annars hade jag väl slagit i huvudet och fått hjärnskakning eller något sådant. Iaf så står han där och frågar hur det är och jag svarar att jag ska fara och jobba och behöver mina cigg han säger då åt mig "nej du ska inte fara någonstans vi har ringt ambulans att du ska åka inte kan du köra bil nu" då jag hör han som jobbar där ringa efter ambulans. HAHAHA skämmigt! Jag känner att jag måste spy och tar mig till toaletten, dock spydde jag inte. Gubben går och slår av min bil och sonja flyttar sedan på den. Sen efter en stund står ambulanspersonalen där utanför och frågar hur det är och säger att jag ska få åka med till sjukan. Skämms som en idiot och tänker vafan ska jag dit å göra?? Nåväl kommer dit och får ligga där i två timmar, dom tar massa tester och prover och sedan fick jag fara. Far då till jobbet och jobbar till kl 1500. Jag och Henta var också och fikade sen och efter de låg jag bara i sängen och tog det lugnt. Idag har jag inte hunnit med desto mer, legat i sängen och sedan jobbat. Slutade för en halv timme sedan och tänkte nu ta och hoppa i duschen eller något sådant.
 
Jag har räknat ut att år 2012 inte var mitt år! verkligen inte!! I Januari hade jag varken haft hål i en tand, blivit sydd, eller åkt ambulans. Och alla de tre har jag hunnit med på ett halvår. Dock hoppas jag att det inte blir mer än 1gång vardera, dock tror jag ju att jag kommer få fler hål i mina tänder än ett men ändå! Det enda som jag sa att jag inte heller hade gjort som ännu inte har hänt är att bryta ett ben (peppar peppar ta i trä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
 
Ja nu fick ni nyfikna något att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback