4 Juli 2012

Igår var vi till luleå fram och tillbaka, gick på stan en sväng och åt på max. Efter de åkte vi hem, min underbara kille klarade också motorcykelkortet! Grattis min älskling ♥ Sedan for vi hem till Johanna och satt där, och kvällen slutade med att jag och henta gled runt på byn och skrattade. Nu har jag nyss klippt både Janne och Mamma. Så har agerat lite frisör idag. Försökte även klippa in mitt löshår men de gick inte, jag har alldeles för rakt hår för att kunna få det att se bra ut, och att man inte ska se att de är löshår. Så nu har jag klippt de helt i onödan, för när mitt hår är i den längden som löshåret är i är väl först då jag egentligen skulle kunna börja använd löshåret igen, och då är de ju ingen idé?.. Men äh får se hur det blir. Har iaf de till när man ska göra uppsättningar och sånt.. Har även hunnit ligga på balkongen och steka i ca 4 timmar. Men det slutade med att jag brände både armar och axlar. Dock inte så värst mycket men ändå..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback