12 Juni 2012

Ja här har det varit lite tomt på senaste. Har haft så mycket att göra förra veckan så hade varken lust eller ork att uppdatera. Tränat massor av balfrisyrer, och sedan på tisdagen förra veckan var balen. Var en helt otroligt rolig kväll, fick skratta massor och äta god mat. Onsdagen låg jag bakis i sängen tills jag skulle upp och jobba, har aldrig varit så bakis i hela mitt liv nästan, fan för alla dom där shotarna!!... Nåväl jag överlevde iaf! Torsdag klippte julia mig och jag henne, färgade även mitt hår och mickes och även klippte han. Mer än så hände det väl inte på torsdag, fredag däremot. Började med att fara till kyrkan och titta när min underbara vän tog studenten ♥ Och for sedan förbi hos henne och åt tårta, och gott var det! Kvällen var de utgång och jag hade iaf svin roligt! En rikitgt rolig kväll de också. Jävligt ont i fötterna hade jag dock efter båda dagarna. Tur så var jag iaf inte så värst bakis på lördag men låg ändå hemma nästan hela dagen, även söndag låg jag bara i sängen och tur var väl de för annars hade jag nog varit mer förkyld än vad jag redan är.

Ja nu har ni fått höra hela min förra vecka. Och kan kanske lova att de kommer oftare uppdatering framöver. Men de får vi allt hoppas och se. Idag har jag iaf hunnit jobba från 09.00 och ska sen tillbaka till jobber 18.30 för ännu mer arbete, det är en middag som ska serveras, men de går nog bra.

Slänger in bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback