21 Juni 2012

Alla skriver om att blogg.se har gjort något nytt och ne, jag kan inte se vad det är? Men de kanske kommer för mig också snart? Men i alla fall så igår har jag jobbat ända från 1430-2300. Nova åkte hem igår också, så nu är det bara mormor och tom kvar här. Har iaf hunnit vara med Nova hur mycket som helst, vi har myst på som bara den! Har nyss kommit ut från duschen och får väl se vad jag ska hitta på nu då.

Imorgon blir det jobb från 0800-1430 och sen drar vi till en stuga mitt ute i skogen och äter mat, badar bastu, dricker lite alkohol och bara myser. Spenderar natten där och kommer sedan hem på lördag. Blir nog mysigt, lite kvalitetstid med famlij, släkt och vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback