När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd!

Idag är det redan första Juni. Tiden går fort som tusan just nu känns det som. Ska snart fara å jobba också, ärligt talat är jag inte taggad alls. Hade kunna ligga i sängen hela dagen och bara sova! Så känner jag just nu iaf.

Ska strax börja fixa mig och sedan fara och jobba. Börjar 1600-2200, är ju bara sex timmar men ändå. Ibland är man bara helt trött i hela kroppen. Som jag är idag! Efter jobbet vet jag inte alls vad jag hittar på, det är ju trots allt fredag idag, så något borde man ju göra. Vi får ju se vad denna fredag har att bjuda på!

"Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting - Nalle Puh"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback