Ny bloggdesign!

Nu har jag gjort om lite här på min blogg, headern ska inte vara sådär. Gjorde bara någon tills jag vet hur jag vill ha den. Men om jag känner mig själv rätt kommer den få vara så ett tag. Vet inte riktigt hurdan header jag vill ha, och orkar inte börja nu och testa. Tog nog länge att göra allt det andra. Ska även byta bilden här på sidan, men de går fort måste bara hitta någon bra bild jag vill ha. Ja de blir säkert bra, var så himla less på min gamla och på den här designen började jag för flera månader sedan. Gjorde bara aldrig klart den, men nu är det gjort!

Vad tycker ni? Bättre eller sämre än den förra?


Kommentarer
;) / 2012-06-21 @ 23:10:28

Mycket finare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback