Pengar under bordet går märkligt nog sällan till mannen på golvet

Igår gled jag och Gabriella runt och runt hela dagen.
Tidigare under dagen var jag och fikade med Henta och de var super gott.
Senare till middag for jag och Gabba å tröck pizza, massa skräpmat igår.
Men gott var det, och den där paninin var så efterlängtad!

Senare mot kvällen for jag och Gabba förbi Hanna och Sanna.
Vi spelade kubb och lite brännboll, de var ju trevligt.
Dock var de lite små kallt, men snart är nog sommaren här.

Alla vet ju att jag är bäst på kubb, men detta var helt sjukt!
Vi nuddade den flera gånger och den vinglade men vägrade ramla ner.
Och denna pinne kastade jag från höger och så stannade den sådär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback