The truth is, everyone is going to hurt you. You just got to find the ones worth suffering for.

Godmorgon allihopa!. Gårdagen var en mycket händelselös dag, haha. Slutade 2200 och for sedan hem och la med på soffan, började kolla någon film och vaknar sedan vid 0100 att mamma står och pratar. Kliver upp och gör mig redo för sängen istället. Och där har jag legat hela dagen. Känns som att jag aldrig sover ut ordentligt även fast jag sover ungefär 12 timmar, något fel är det ju. Är trött hela tiden och vill bara ligga och sova sova sova sova sova.. Vädret där ute gör en inte mer taggad på att stiga upp heller.

Snart bär det av mot jobb igen, samma tider som igår fast dock inte på samma ställe. 1600-2200 och efter de sover jag nog hela natten tills jag ska upp imorgon och jobba igen 0800´-1430. Imorgon blir nog en skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback