28 Mars 2012

Denna dag har jag hunnit med väldigt mycket!
Dagen började med idrott på morgonen, därefter gick jag och Linea till salongen.
Vi började med våra kultur- och stilhistoria frisyrer och de gick väl sådär..
Sen gick jag hem för att städa och diska, och sen for vi in till stan.
Väl inne i stan solade vi, vilket var väldigt härligt och sedan for vi och fikade på myggan.

Jag gick hem, duschade och gjorde klart tacosen och sedan kom Hanna och Linea förbi.
Åt en mysig middag och snackade massa skit.

Vid halv nio for vi till coop och hyrde en film och köpte massor av godis.
Vi åt inte ens upp hälften för fan, haha!
Och nu är jag hemma och sak sova.

Så godnatt med er ;-*

Kommentarer
hemlig beundrare / 2012-03-29 @ 21:31:53

Schyssta dina rattar var idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback