6 Mars 2012

Ja nu kanske de är dags att uppdatera?
Har egentligen inget viktigt att skriva.

Idag ska jag jobba, eller hjälpa till de jag kan.
Är lite handikappad med min högerhand ännu.
Nu är de bara 6 dagar kvar och sen får jag ta bort stygnen.

Kan visa två bilder som jag tog förra veckan på "såret"
Nu är den rätt så fin, inge blod eller så svullet, bara lite.
Dock gör de lite ont ännu när jag ska försöka göra något men inte alls lika ont som innan.
För dom som inte vet så fick jag en glasflaska in i handen.
Hur jag lyckas med något sånt vet jag inte!!

Första bilden är från i fredags på bussen, och den andra från förra onsdagen.


Kommentarer
Gabriella / 2012-03-06 @ 13:42:28

Men usch!


Anna / 2012-03-06 @ 14:12:55

uuuusschhh!! :D

anonym / 2012-03-07 @ 12:11:17

Guud :O Vad hände?

Hoppas du svarar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback